reklama

Sebaobraz, alebo len pohlad na seba ?

Obraz o sebe, autoportrét, proste to ako sa vidíme my sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Či chcem alebo nechcem stále som človek. Tvor omylný, ktorýsi nechá poradiť. Občas ma pravda od iných mierne vytočí, ale len kým to všetkonepremyslím.

Každý človek sa mení skúsenosťami, ľuďmi okolo seba, ale ajsvojou vôľou. Niektorý si to nepriznajú, niektorý sa toho obávajú a tenzvyšok za tou zmenou možno že aj tak v kútiku svojej duše prahnú. Chcúniečo zmeniť. Chcú niekoho zmeniť. Možno seba, možno ľudí okolo sebaa veria že to zmení ich, že budú lepší ako sú.


Tiež ako ostatný mám o sebe vytvorený určitý názor.Svoj pohľad na fungovanie veci, svoj zmysel života, proste mám svoj život akotaký. Ale môj názor o tom aký som sa nemusí a stane sa že sa aninezhoduje s tým ako ma vnímajú a hodnotia oni (vy) – ľudia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Každý pri hodnotení vychádza z určitej svojejskúsenosti. Ja tiež vychádzam so svojej skúsenosti. Však nie nadarmo platí„Podľa seba súdim teba.“.


Pokiaľ ale človeka nepoznáte, nemôžete ho súdiť. Jediné čomôžete je povedať svoj názor. Svoj postoj, ako by ste sa zachovali vyv tejto situácii s vašimi vedomosťami, vašim prežitým životom.


Rád si vypočujem komentáre o tom ako ma vnímajúostatný. Možno to čo sa niektorým na mne nepáči je práve môj cieľ, alebo to čoich privádza do zúfalstva som si ani neuvedomoval – nevedel som že tak pôsobímna ľudí.


Rád sa o sebe dozviem niečo nové. Ale najskôr toakceptujem od ľudí, ktorý ma poznajú, ktorý vedia prečo som taký, ktorý mavedia pochopiť. Od ľudí ktorým dôverujem. (Nemôžu predsa chcieť aby som javeril im keď oni neveria mne.) Týmto ľudom zo srdca ďakujem že su tu pre mňa.Rád by som ich poprosil aby sa ma snažili brať takého aký som a nie akého machcú  mať. Nech mi povedia čo im na mnenevyhovuje. Ale nech pochopia že ani boh nestvoril zem za jednu noc. Tiež mu totrvalo 7 dní. Takže tiež na to aby som si uvedomil a prinútil sa zmeniť(nie preto že to chcú oni (vy), ale preto lebo sa chcem zmeniť ja) mi dajtetrochu času.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečo hviezdy svietiav noci, mesiac blúdi po oblohe.

Pohľad môj k nimsmeruje, hltá nádheru, krásu vesmíru.


Vesmíru či prázdnoty,rozum vraví jedno srdce druhé.

Čo s toho mámpočúvať, čomu mám prednosť dať.


Občas jednoduchúotázku, obavu v sebe mám,

no neviem na koho sas ňou obrátiť.


Chcem aby si ty bolatou, ktorej verím,

tá ktorej svoje obavya priania zverím.


Za dôveru a láskuživot tvoj ti dám,

Ver mi že pre tebazmeniť sa chcem.


Zmeniť sa nie kvôlitebe, ale kvôli sebe sa chcem,

Aby si vedela žedôveru tvoju si zaslúžiť viem.

Hviezdy nad ránom užodchádzajú z oblohy,

no dúfam že ty nie silen prízrak snový.

Neodchádzaj teraz, keďvieš že všetko ti dám,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ale aj tak odídeš a nevrátišsa ku mne, k nám.


Tvoj odchod náhly mismútok a bolesť len priniesol,

no žiť treba ďalej.Dúfam len, že sa zase nájdeme.

Jaroslav Macej

Jaroslav Macej

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto a niekto zároveň. Schizofrénia ? Nie, nemyslím. Niekoho vytočím neprimeranou poznámkou alebo reakciou, ostatných tým že som ticho. Zoznam autorových rubrík:  NázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu