reklama

Zamýšlanie

Poznáte ten pocit, keď niečo robíte, keď chcete niečo zlepšiť. Snažíte sa na úkor svojich prostriedkov (svojich síl – fyzických či psychických). Je to úprimná a nezištná pomoc.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tento pocit je asi všetkým ktorý sa snaží pomôcť iným známy. A ešte ak sa to úspešne podarí (niečo dosiahnuť) a ten dotyčný si to uvedomuje je to naozaj úžasnýpocit. Človek vidí výsledky svojho snaženia a hlavne úsmev na tvári tohodruhého - tých druhých. Je spokojný a napĺňa ho to radosťou. Je to naozajnádherný, občas až neopísateľný pocit.

Ale čo keď sa to nepodarí, čo keď sa snažíme tam, kde pomocodozvu nemá. Kde Vám na to zvysoka kašlú ? Je potrebné pomáhať vtedy keď steo to požiadaný alebo už začnete s vlastnej iniciatívy ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľa otázok, ale strašne málo odpovedí. L

Občas sa táto pomoc zmení skôr na využívanie. Snažíte saniekomu podať prst, ruku, .... ale stále je to málo. Kde je hranica pomoci a kdevyužívania ?

To sú otázky nad ktorými sa posledné dni zamýšľam. Dúfam žečoskoro aspoň na pár s nich nájdem uspokojujúcu odpoveď.

Slová nedokážuvyjadriť city vo mne ukryté,

snažil som sa ale súvo mne až príliš hlboko zaryté.

Verím že raz príde táodvaha, ten správny čas

kedy sa dozvieš čo saskrýva vo mne, v nás.

Cesta nesprávna mak priepasti viedla,

už som stál na jejokraji, hľadajúc únik,

cestu na miesto, kdetemnota nemá moc.

Už som sa takmerzmieril so smutným koncom,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

s nekonečnýmblúdením v temnote a pochybách,

keď sa mi zjavilanjel, ktorý mi svojou krásou dodal silu bojovať.

Naše pohľady sastretli, našli sa v prázdnote,

vtedy, keď len tenokamih bránil tomu aby som skončil v prázdnote.

Ako zázrakom sa všetkozmenilo.

Chápavý pohľad miukázal smer - cestu do bezpečia.

Vďaka ti za ten pohľad, ktorý vytiahol ma z prázdnoty,

za jas v tvojichočiach, ktorý ma vyviedol z temnoty.

Jaroslav Macej

Jaroslav Macej

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto a niekto zároveň. Schizofrénia ? Nie, nemyslím. Niekoho vytočím neprimeranou poznámkou alebo reakciou, ostatných tým že som ticho. Zoznam autorových rubrík:  NázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu